rockersbloggen

Ac4 "Ac4"

Kategori: Allmänt

Hallå mina rockers vänner.Idag blir punk för hela slanten.Dennis lyxzen har startat ett nytt band.Äntligen så har han kommit rätt med musiken.International noise conspiracy är ju inte direkt bra.Garage rock har aldrig varit bra och kommer inte bli det heller.Och Refused var ju sten hård hardcore,och det var ett av sveriges bästa band när det begav sig.Jag förstog inte varför Dennis la ner ett av dom största hardcore banden och startade ett garage rock band.Det är ju som att Mona sahlin skulle gå över till dom blåa.Nu över till detta band.Det här stenhård punk typ Black flag.Väldigt bra.Bra låtar och texter.Jag blir helt till mig när jag lyssnar på skivan.Hoppas dom kommer och spelat i stor staden när skivan kommer ut.Skivan släpps den 26/11.Så köp den om ni gillar riktig punk tack.Fem galna punkare som slåss med snuten av fem.

Kommentarer

  • Magnus säger:

    hahaha, "Fem galna punkare som slåss med snuten av fem." du är rolig du Jimmy!

    2009-12-29 | 14:45:44

Kommentera inlägget här: