rockersbloggen

Wildhearts "Ichutspah!"

Kategori: Allmänt

Denna skiva hade jag glömt bort att jag hade fått (sorry calle).Jag gjorde en intervju med Ginger i detta band i september tror jag att det var till Giftorm.Han var väldigt snäll och trevlig.Ni kan läsa intervjun i senaste nr.Nu åter till skivan.Det var en kontig titel på skivan.Svårt att utala det.Skivan är helt okey.Låter som jag trodde att den skulle låta.Jag är inge stort fan av dom direkt,men har inte lyssnat så mycket på dom genom åren.Men skivan är helt ok(får börja och lyssna på dom nu då) tycker jag lätt smält rock musik som det ska vara.Dom är från England och det hörs på sången.Dom spelar här i Sthlm på göta källare 2 december och Göteborg dan efter.Så köp skivan eller gå och se dom när dom spelar här i Sverige tack.Tre tonårsrockers av fem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: