rockersbloggen

Tjena

Kategori: Allmänt

Tjena förlåt att jag inte har skrivit något på länge. Jag är i Örebro och bygger en miniramp. Så jag har jobbat typ 10h varje dag så jag har varit rätt så trött på kvällarna. Annars är det bra. Idag tänkte jag skriva om ett band som jag gillar rätt så mycket. Dom heter Flogging molly. Jag började lyssna på dom förra året när deras senaste skiva "Float" kom ut. Jag har alltid vetat vilka dom har varit pågrund av att en gammal skatare är med i bandet. Matt hensley heter han och spelar dragspel. Han var en av dom bästa på slutet av 80-talet och börjann av 90-talet. Sedan la han av och blev ett skiin. Efter att jag köpt deras senaste skiva. Så har jag köpt alla andra. Dom är bra alla deras skivor. Dom spelar någonslags irlänsk folkmusik punk jätte bra och mycke ösig musik. Så om ni inte har lyssnat på dom eller hört dom så börja köp deras skivor nu. Så nu ska jag gå och dusha av mig allt sågspån ha det bra så länge.

Kommentarer

  • Sami säger:

    Du är förlåten Jimmy, Vad är det för mini ni bygger?

    2009-10-02 | 10:21:22
  • Hempa säger:

    Skriver gärna under på den övertalningslistan Jimmy, Floggin` Molly is the shit! har tyvärr inte sett dom, men kommer dom hit en gång till ska jag fan göra det.

    2009-10-02 | 11:14:18

Kommentera inlägget här: