rockersbloggen

Tisdag

Kategori: Allmänt

Tjena sitter här ensam i min stuga söder om sthlm. och funderar över att vilka som söker till idol och vilka som vill vara en idol va. Alla band artister som jag lyssnar på har aldrig varit med i idol. Man kan väl bli en bra artist/ band utan alla jävla talang tävlingar. och hur bra blir den som vinner idol också. kan ju säga så här att dom är populära i högst ett halvår sedan dalar deras karriär. Dom kommer inte bli en ny ozzy eller Neil young. Hur många rock
band/ artister slår igenom på det sättet. Det är problem med min mobilkamera så jag får inte in några bilder i datorn. Så ni får hålla er tills jag får ordning på den tills bilderna kommer från i fredags ha det bra så länga.

Kommentarer

  • göte säger:

    du borde ställa upp i idol 2010.

    2009-09-22 | 21:14:31
  • Doc säger:

    Vem behöver Idol när det finns U tube? Ä du tillräckligt talangfull och driven behöver du bara ett bra ljudkort och sen spelar du in på datan och lägger ut på tuben, typ Arctic Monkeys etc. Yeah, Jimmy , U rule.

    2009-09-22 | 22:18:41

Kommentera inlägget här: