rockersbloggen

Bill Wynotman "En gammal biker från sigtuna"

Kategori: Allmänt

Tjena dags för den första intervjuen i rockersbloggens historia.Jag ringde upp Henry fiats open sorse basist Bill wynotman inför spelningen på strand ikväll så här kommer den.
Berätta vem är du och varför är du med i hfos: Jag är rätt så svår åtkomlig oh så är det.Och vad heter det nu.Jag spelar igentligen inte i hfos.Jag spelar med ett helt annat band.Just nu är jag ute och går i trafiken mitt i trafiken,så jag kanske blir påkörd när som helst.Då blir det en kort intervju.
Vad har du för musik inflenser: Musikinflenser! Jodie foster men hon spelar väl inte musik gör hon det.Nej:Det blåser så mycket att jag håller på och skiter på mig.Gör Jodie foster musik!.Varför just henne för: Vem då! jag tycker kim carnes är jävligt bra.
Ser du fram i mot spelningen på Strand ikväll:Nej det kan jag inte påstå. Varför inte då: Nej va fan det är ju Dödligt vapen 4 på tv ikväll. Jag vill mycket hellre se på den. Så du ska inte spela på strand ikväll: Jo men jag vill mycket hellre ligga och kolla på Dödligt vapen 4.
Du får förklara varför du heter det namnet som du heter: Det får du fråga mina föräldrar om.
Ditt namn i Hfos:Nu fårstår jag inte riktigt vad du pratar om jag heter bara så( Jag som trodde att det var ett artist namn, men vad fel jag hade.)
Vad är din roll i Hfos: Jag spelar keyboard det är coolt. Vi har lite coola covers på gång,det kommer du få höra.
Vad blir det för covers då: Från Altay sagesens sola skiva.
Har den redan kommit ut: Ja.
Jag har inte hört den: Den är svinbra.
Det blir rakt av covers från hela skivan: Ja.
Lite the Doits kanske: Nej inte the Doits bara Altays sola skiva ja men det blir väl coolt.
Är det sant att du är en gammal biker från sigtuna: Haha det är jävligt sant haha det är det som är min igentliga indentitet.Jag är en biker från sigtuna skönhet kommer inifrån.
Så du kan jag skriva det på bloggen om alla läsare undrar vem du är: Ja det kan man säga nu är det slut på intervjun.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: