rockersbloggen

Ozzy osbourne "Scream"

Kategori: Allmänt

Tjena glad midsommar på er.Idag så ska jag recensera en av mina största idoler.Ozzy Osbourne nya skiva "Scream".Det var ett tag sedan han kom med en ny skiva.Det här är hans 18 studio skiva om man räknar in Black sabbath skivorna.Han har ju varit med ett tag kan man säga.Den här skivan låter som han brukar göra hårda gitarrer och skön sång.Man hör ju att han inte är 20 längre men han har ju sin fina röst kvar.Fast ibland hör man att den svajar lite.Det är hårt ibland och lite lungnare ibland.Titel låten är inte den bästa på skivan.Det finns bättre en jag fastnade för var "Time" den är lite lungnare tempo det gillar jag.Annars så kör han på bra tycker jag.Det här är den bästa skivan på många år.Man blir kanske bättre efter sextio eller.Skivan släpptes i tisdags så det är bara och gå och köpa i närmaste skivaffär.Det ska bli kul att se honom när han kommer till Globen i september bara han inte ställer in som han har gjort två gånger tidigare peace.Betyg:Fyra riktiga hårdrockare av fem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: