rockersbloggen

Friends of dorothy "Jimmy jansson"

Kategori: Allmänt

Hallå alla mina läsare.Idag så är det dags för lite punk.Friends of dorothy från stockholm har släppt sin andra ep.Och detta alster heter som jag Jimmy jansson.Sångaren Paul fashion och jag känner varandra sen länge.Han sjöng och var frontman i det nedlagda bandet Henry fiats open sore.Där han skrev låtar om mig också.Han tycker väl att jag är en rolig person.Titel spåret heter alltså "Jimmy jansson".Ep`n innehåller fem bra låtar.Jag tycker dom har utvecklats i deras musik.Dom har funnits sedan 2010 och jag har sett dom live en handfull gånger.Musiken är välspelad och bra.Paul sjunger alltid lika bra.Tycker alla låter är ungefär lika bra.Singeln släpptes 1 augusti.Så köp den eller lyssna på den på spotify peace.Betyg:Fem punkiga gubbar av fem.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: