rockersbloggen

De lyckliga kompisarna: Hugos sång

Kategori: Allmänt

De lyckliga kompisarna har gjort comback. Det var inte igår man hörde ifrån dom. Jag lyssnade mycke på dom när jag var yngre. Sedan blev man äldre och började lyssna på annan musik. Den här ep cdn kom ut alldeles nyss. Det låter som dom gjorde då det det begav sig. Det är lite gamla minnen som bubblar upp och det är kul. Jag kom ihåg när jag såg dom i Fagersta vintern 93. Då var dom jätte bra tyckte jag. Men nu när jag lyssnar på detta alster så är det inte lika bra. Texterna handlar ungefär om samma töntiga saker som förut. Trall punk är en ut döende musik stil, men nu som har vaknat ring Räserbajs. Så alla ni som gillar dom eller gillade dom. Gå och köp och drick sprit och hålla käften tack.Betyg: två trallande punkare på hultsfreds camping av fem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: