rockersbloggen

Hallo

Kategori: Allmänt

Jag såg att mitt inlägg från igår var lite felstavat. Det ska vara flogging molly. Sånt som händer.På mitt tagentbord på min hp så sitter tagenterna lite nära varandra. Så nu till dagens första recention. Jag fick W.A.S.P nya skiva " Babylon". Coolt namn på en titel. Det här låter som Wasp brukar göra. Hårt lite colla gitarrer bra sång. Han sjunger lika bra nu som han gjorde när dom slog igenom med låten " I wanna be somebody". Och dom blev ju verkligen några som kan spela musik. Jag har inte hört en skiva med dom på länge så jag blev lite tagen när jag hörde skivan. Att dom fortfarande har glöden att göra en så bra skiva efter att dom har funnits så länge. En del band brukar ju göra en eller två skivor som är bra. Sen efter efter ett tag så gör dom bara skivor för att dom att dom måste. Oasis är ett bra exempel på det. Det var inte en dag för tidigt att dom la ner nu. Jag ser verkligen fram i mot att gå och se dom när dom kommer hit. Dom spelar på Debaser den 15/11. Den här skivan kommer inte ut förens i oktober så gå och köp den då. Det är sjönt att man har kontakter inom musik industrin så man får skivorna innan dom kommer ut.Så var det med det nu till betyget: Fyra sågklingor i den stora verkstan av fem möjliga.

Kommentarer

  • Sami säger:

    Tja Jimmy, We Are Satans People!

    2009-09-17 | 14:39:53
  • Anonym säger:

    kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

    riktigt bra & jordnära!

    2009-09-17 | 15:40:44
  • brajan säger:

    lätt att älska, svår att motstå

    2009-09-17 | 23:35:10

Kommentera inlägget här: