rockersbloggen

Tjena

Kategori: Allmänt

Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Jimmy och kommer att skriva och tycka till om musik. Min bakrund är jag växte i upp i odensbaken utanför Örebro. Och började intressera mig om musik. Min första skiva jag köpte var Asylum med Kiss. Och sedan rullade det på. Hårdrocken har alltid liggat mig varmt om hjärtat. Jag flyttade till sthlm i mitten på 90-talet. Jag jobbade i många år som recencent på Funsport skateboard. Jag har alltid åkt skateboard. Det var så man kom i kontakt med mycke musik. Nu förtiden gör jag rock intervjuer i sveriges skateboard tidning

Kommentarer

  • Gööbb säger:

    Odensbaken.

    2009-09-15 | 14:07:08
  • brajan säger:

    bra blogg! snyggt omslag på Ace-skivan också ;) är din bak något rund?

    2009-09-15 | 19:23:45
  • sötgöte säger:

    ja odensbaken är ett jävla rövhål. odensbacken däremot är helt ok.

    2009-09-16 | 17:03:29

Kommentera inlägget här: