rockersbloggen

DARK FUNERAL

Kategori: Allmänt

Hallå gott folk där ute.Nu kommer min första recension från sweden rock.Kl:0000¨gick dom upp på zeppelin stage.Dom spelade samtidigt som soundgarden.Men det märkte inte jag av.Dom var så sjukt bra bland det bästa jag sett på flera år.Dom har ett bra samspel kan man säga.Det var mycket eld men inget blod.Jag blev lite besviken över det.Förra gången jag såg dom så hade dom 2st djurhuveden på varje kant av scenen.Men inte i år.Ikväll blir det att se motörhead peace.Betyg:Fyra blodiga golv av fem möjliga.

Kommentarer

  • Arne von Storpick säger:

    Mäktigt recension. Heltäckande! Kööööööör!

    2012-06-08 | 12:21:06
  • Stian Blood säger:

    MäCktigt! Synd på det uteblivna blodet bara. Ser fram emot nästa fylleblögg



    //Stian den blödige

    2012-06-08 | 12:34:45

Kommentera inlägget här: