rockersbloggen

Mötley crue sweden rock 2012

Kategori: Allmänt

Hej och välkommna till min blogg.Min dator krashade på lördags kvällen men lånar jag min kompis dator.Kl:2330 gick dom upp på sweden stage.Det var många som hade väntat på headlinern.Dom uppnade med "Wildside sen försate hitsen i ett rasande tempo.Jag vet inte om ljudet var konstigt eller om Vince neil sjung för höga toner.Eller så sjunger han inge bra längre.Han glömde texterna och gick direkt på refänge inge bra.Men musiken var fantaskisk.Har glömt bort hur bra Mike mars är gitarr asså världsklass.Sen efter halva konserten så startade Tommy lee show.Hans trummset satt fast i en lopp.Och han snurrade runt och trummade väldigt coolt.Efter det så Kom Nikki sixx ut med nya kläder sen körde dom några låtar och avslutade med "Kickstart my heart.Om man ser till helheten så var det ok konsert.Så om ni får tillfälle att se dom så gör det.Betyg:Två riktiga rockstjärnor av fem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: