rockersbloggen

Alice Cooper gröna lund 27/7

Kategori: Allmänt

Skräckrockaren Alice cooper gick upp på scen vid åtta. Vad det har blivit av honom  nu för tiden vet jag inte. Han är inte  skrämmande för fem öre. Han är inte bra.  Vad är han om man tänker efter jo alice. Han har blivit en parodie av sig själv. Det spelar ingen roll vad han gör på scen. Om det är att han får tvängströja på sig eller om han blir halshuggen. Det känns bara som det inte blir bättre eller sämre. Helt plötsligt så är det bara ett skådespelare av han själv. Om man sett honom typ minst fem gånger som jag har gjort så blir man inte förvånad. Han kör samma låtar som han gjort  i 20 år. Han verkar ju inte tröttna.  Om jag ser han om 20 år igen så kommer han  avsluta med "Schools out" Han kör ju sin grej men jag blev inte imponerad ikväll.  Det är mer familje underhållning än läskigt jag vill ha lite mer skräck nästa gång. Dom låtarna han körde som var bra dom var bra lite mycket låtar som inte var det du kan bättre peace.  Betyg: Två misslyckade skräckisar av fem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: